۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۶۳۳۶۹۴
آیت الله فقیه یزدی در گفت وگو با رسا:

آمریکایی ها باید به سزای عملشان برسند | مسیر مقاومت را ادامه می دهیم

آمریکایی ها باید به سزای عملشان برسند | مسیر مقاومت را ادامه می دهیم
استاد درس خارج حوزه با بیان اینکه امروز باید از آمریکای جنایتکار و منافقان کوردل منطقه انتقام گرفته شود، گفت: امروز باید روحیه مقاومت بیش از پیش به جهان اسلام تزریق شود.

آیت الله محمدحسین احمدی فقیه یزدی استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی کوهی از تجربه، مدیریت، تعهد و تدبیر در مسائل مختلف بود، گفت: ایشان در مسائل مربوط به جبهه های جنگ و سیاست های مربوط به منطقه و عالم اسلام و مسلمین تبحر خاصی داشتند.

وی با بیان اینکه تجربیات حاج قاسم سلیمانی در سیاست های منطقه ای و جبهه مقاومت منحصر به فرد بود، اظهار داشت: امروز با فقدان ایشان خلأ بزرگی به عرصه مقاومت وارد شد و ما وظیفه داریم تلاش داشته باشیم تا جای خالی ایشان را پر کنیم.

آیت الله فقیه یزدی با اشاره به اینکه امروز باید با تدابیر ویژه انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی را از دشمن بگیریم، عنوان کرد: انتقام باید به گونه ای باشد که اعتماد جهان اسلام را به خود جلب کرده و سبب تقویت جبهه مقاومت شود، زیرا شهید حاج قاسم سلیمانی نیز همواره در همین راستا حرکت می کرد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در میان همه گروه های مقاومت وحدت و اتحاد ایجاد کرد، بیان کرد: امروز راه شهید حاج قاسم سلیمانی باید ادامه پیدا کند و روحیه مقاومت بیش از پیش به جهان اسلام تزریق شود.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب توطئه های بزرگ دشمن همچون داعش را خنثی کرد، ابراز داشت: دشمن با راه اندازی داعش قصد داشت مسلمانان را دچار فتنه های داخلی کند، اما شهید حاج قاسم سلیمانی این فتنه را از ریشه خشکاند.

آیت الله فقیه یزدی با تأکید بر اینکه امروز باید از آمریکای جنایتکار و منافقان کوردل منطقه انتقام گرفته شود، تصریح کرد: شکی نداریم که عوامل نفوذی دشمن نیز در جریان ترور شهید حاج قاسم سلیمانی دخیل بوده اند و ما باید در راستای انتقام گرفتن از عوامل جنایتکار، نفوذی ها را نیز پیدا کرده و به سزای عملشان برسانیم./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات